"Juf wat is dat...?" - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu "Juf wat is dat...?" - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu

"Juf wat is dat...?"

Door: Sharon Swenne

Blijf op de hoogte en volg Sharon

17 Oktober 2016 | Curaçao, Willemstad

Na een bijna 2 weken durende vakantie, is vandaag mijn stage weer begonnen! Het eerste wat de kinderen deden toen ze binnenkwamen, was mij een knuffel geven; juf ik heb je gemist! Lief....

Tijdens de pauze kreeg ik vandaag voor de 2e keer de vraag: "juf wat is dat? Ben je ziek?" Er zaten meerdere kinderen om mij heen aan de picknicktafel. Wat ze bedoelden waren mijn moedervlekken.. Hier moest ik om lachen! De donkere kindjes hier hebben dat natuurlijk niet..
"Nee jongens en meisjes, ik ben niet ziek, die vlekjes die horen bij mij. Die heb ik gekregen toen ik geboren werd." Waarop een Nederlands jongetje zijn arm op tafel legde en zei: "kijk! Die heb ik ook juf!"

In mijn vakantie heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ik ben vaak naar het strand geweest. (Ik wordt steeds bruiner!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2016

Tot morgen Nederland!

09 December 2016

Bijna thuis!

22 November 2016

De 2 maanden zijn voorbij!

06 November 2016

Op de helft!

17 Oktober 2016

"Juf wat is dat...?"
Sharon

Vanaf 22 september 2016 t/m 22 december 2016 ben ik voor mijn stage naar Curaçao. Hier kunnen jullie volgen wat ik hier allemaal beleef!

Actief sinds 21 Sept. 2016
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 8311

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: