Op de helft! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu Op de helft! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu

Op de helft!

Door: Sharon Swenne

Blijf op de hoogte en volg Sharon

06 November 2016 | Curaçao, Willemstad

Zondag 6 november, wat betekend dat ik op de helft ben! Wat gaat de tijd snel zeg, niet te geloven...
Al een tijdje geen verslag online gezet, dus vandaag (speciaal voor oma) maar weer even een nieuw verslag online zetten.

Afgelopen maandag ben ik samen met de kinderen naar de kinderboerderij geweest. In een oude schoolbus zijn we daar om 08:00 uur heengegaan. Na een rondleiding, en het voeren van de dieren, gingen we om 11:00 uur weer richting school. Het was een erg gezellige leuke dag!

Vorige week donderdag in de avond ben ik met Manisha naar Punda geweest. Daar hebben we aan de pontjesbrug gegeten. Op donderdag is er altijd koopavond, dus zijn we ook nog even de winkels in geweest. We kwamen voor de vuurwerkshow die er iedere donderdagavond is, maar helaas hebben we deze gemist... Dom haha! Maar ondanks dat was het erg gezellig!

Over 2,5e week komen pap en mam al! Wat gaat de tijd snel zeg.. Ik kan niet wachten!
Zondag 27 november, als pap en mam er zijn, dan gaat mijn kinderdroom uitkomen; samen met pap ga ik met dolfijnen zwemmen, súper gaaf!! Ik kan niet wachten!

Gisteren zijn er weer 4 nieuwe huisgenootjes gekomen, 3 meiden en 1 jongen. We hebben de hele avond gezellig met elkaar zitten kletsen, en daarna ben ik met hun uit geweest bij de Zanzibar! Super gezellig! We hebben de hele avond gepraat over het eiland, en hoe het is om hier zo lang te zijn. Ik werd overspoeld met allemaal vragen, leuk! De komende dagen zal ik ze wegwijs maken, en ze alle leuke dingen vertellen/laten zien van het eiland.

Morgen begint weer een nieuwe week stage! Ik heb er weer zin in!

Liefs,

Sharon


  • 06 November 2016 - 16:12

    Bonny Lourens:

    Lieve Sharon ik voel me zeer vereerd. Het is weer een leuk gezellig positief stukje. We misten het. Straks ga je het nog jammer vinden dat je terug moet. Nog een hele goeie tijd. Liefs opa en oma

  • 06 November 2016 - 16:19

    Ronald:

    kom je eens bij mij eten lijkt mij gezellig. donderdag? ik eet dan spruitjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2016

Tot morgen Nederland!

09 December 2016

Bijna thuis!

22 November 2016

De 2 maanden zijn voorbij!

06 November 2016

Op de helft!

17 Oktober 2016

"Juf wat is dat...?"
Sharon

Vanaf 22 september 2016 t/m 22 december 2016 ben ik voor mijn stage naar Curaçao. Hier kunnen jullie volgen wat ik hier allemaal beleef!

Actief sinds 21 Sept. 2016
Verslag gelezen: 693
Totaal aantal bezoekers 8317

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: