Vakantie! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Sharon Swenne

Blijf op de hoogte en volg Sharon

04 Oktober 2016 | Curaçao, Willemstad

Ik heb vakantie! Bijna 2 weken! Eerder dan gepland, want de school is 2 dagen dicht vanwege de verkiezingen, heerlijk!

Afgelopen weekend is het ons reuze meegevallen wat betreft de orkaan die zou komen. We hebben er niets van gemerkt, geen regen en geen wind.
Er is donderdag 1 grote bui geweest. Hierdoor was de school om 10:00 uur al uit. Het is hier heel normaal dat kinderen naar huis gaan als het regent... Was dat in Nederland maar zo!
Deze grote regenbui heeft er voor gezorgd dat er lekkage was in mijn kamer.. Mijn tas waar mijn laptop, tablet, camera etc. in zaten, die was helemaal nat en vochtig... Gelukkig (!!) deed alles het nog, en zijn alleen wat papieren en tijdschriften kapot.
Nu is er weer een nieuwe orkaan op komst, deze moet alleen wat erger zijn, aan de verhalen gehoord te hebben.

Helaas is het sinds vorige week geen strandweer meer geweest, en heb ik daardoor veel thuis gezeten.

Hopelijk wordt het aankomende 2 weken mooi weer, zodat ik lekker vaak aan het strand kan liggen!

Ajo!

Liefs,
Sharon

  • 04 Oktober 2016 - 20:20

    Mama:

    Lieve meid, geniet van je vakantie! Wat een luxe.....ik ben jaloers.

  • 04 Oktober 2016 - 21:18

    Bonny Lourens:

    Dat wordt genieten dus. Smeer je goed in.ik denk dat we je niet herkennen als je terugkomt. Dukke knuffel opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2016

Tot morgen Nederland!

09 December 2016

Bijna thuis!

22 November 2016

De 2 maanden zijn voorbij!

06 November 2016

Op de helft!

17 Oktober 2016

"Juf wat is dat...?"
Sharon

Vanaf 22 september 2016 t/m 22 december 2016 ben ik voor mijn stage naar Curaçao. Hier kunnen jullie volgen wat ik hier allemaal beleef!

Actief sinds 21 Sept. 2016
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 8310

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: