Vakantie! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Sharon Swenne

Blijf op de hoogte en volg Sharon

04 Oktober 2016 | Curaçao, Willemstad

Ik heb vakantie! Bijna 2 weken! Eerder dan gepland, want de school is 2 dagen dicht vanwege de verkiezingen, heerlijk!

Afgelopen weekend is het ons reuze meegevallen wat betreft de orkaan die zou komen. We hebben er niets van gemerkt, geen regen en geen wind.
Er is donderdag 1 grote bui geweest. Hierdoor was de school om 10:00 uur al uit. Het is hier heel normaal dat kinderen naar huis gaan als het regent... Was dat in Nederland maar zo!
Deze grote regenbui heeft er voor gezorgd dat er lekkage was in mijn kamer.. Mijn tas waar mijn laptop, tablet, camera etc. in zaten, die was helemaal nat en vochtig... Gelukkig (!!) deed alles het nog, en zijn alleen wat papieren en tijdschriften kapot.
Nu is er weer een nieuwe orkaan op komst, deze moet alleen wat erger zijn, aan de verhalen gehoord te hebben.

Helaas is het sinds vorige week geen strandweer meer geweest, en heb ik daardoor veel thuis gezeten.

Hopelijk wordt het aankomende 2 weken mooi weer, zodat ik lekker vaak aan het strand kan liggen!

Ajo!

Liefs,
Sharon

• 04 Oktober 2016 - 20:20

Mama:

Lieve meid, geniet van je vakantie! Wat een luxe.....ik ben jaloers.

• 04 Oktober 2016 - 21:18

Bonny Lourens:

Dat wordt genieten dus. Smeer je goed in.ik denk dat we je niet herkennen als je terugkomt. Dukke knuffel opa en oma