Bijna thuis! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu Bijna thuis! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu

Bijna thuis!

Door: Sharon Swenne

Blijf op de hoogte en volg Sharon

09 December 2016 | Curaçao, Willemstad

Dinsdag na 2 geweldige weken, afscheid moeten nemen van pap en mam. De 2 weken dat ze er waren, hebben we veel leuke dingen gedaan samen; naar verschillende strandjes, veel in de hottubs gezeten, naar mijn stage geweest, bij shete boca park geweest, veel uiteten geweest maar ook veel samen gekookt! Even lekker 2 weekjes kunnen genieten van de luxe die ik de afgelopen 2 maanden niet had gehad: eindelijk een warme douche!! En een schoon en opgeruimd huis/keuken. Helaas was het na 2 weken wel extra moeilijk om weer naar mijn eigen kamer te moeten gaan.

Gelukkig kan ik nu zeggen: ik ben bijna thuis! Want het aftellen is begonnen, om precies te zijn vertrek is over 13 dagen, en ben ik over 14 dagen thuis! Die zijn zo voorbij!!

Helaas volgende week alweer de laatste 4 dagen op stage. Wat ga ik alle kindjes missen, want wat heb ik het leuk gehad. Na deze week heb ik nog lekker een weekje vakantie om nog even van de laatste dagen hier te genieten, en natuurlijk om nog even extra bruin te worden ;).
Het eerste wat op de planning staat voor mijn weekje vakantie is naar klein Curacao met Daphne en Rozanne!

Tot héél snel in het koude kikkerlandje!

Liefs Sharon

  • 09 December 2016 - 13:19

    Bonny Lourens:

    Lieve Sharon.Hier is het aftellen ook begonnen. En ik zal het late appen ook gaan missen.liefs van ons en nog een fijne tijd

  • 09 December 2016 - 17:44

    Mama:

    Het waren super leuke, gezellige en vooral warme weken! Helaas ook veel regen gehad, maar dat kennen we van ons eigen landje ook wel. Jammer dat jij nu weer veel regen en daardoor ellendige lekkage hebt in je huisje. Hoop dat de zon snel weer gaat schijnen voor jou! We missen je en kijken uit naar je thuiskomst. Dikke xx mam We zijn super trots op jou!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2016

Tot morgen Nederland!

09 December 2016

Bijna thuis!

22 November 2016

De 2 maanden zijn voorbij!

06 November 2016

Op de helft!

17 Oktober 2016

"Juf wat is dat...?"
Sharon

Vanaf 22 september 2016 t/m 22 december 2016 ben ik voor mijn stage naar Curaçao. Hier kunnen jullie volgen wat ik hier allemaal beleef!

Actief sinds 21 Sept. 2016
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 8314

Voorgaande reizen:

21 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: