De 2 maanden zijn voorbij! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu De 2 maanden zijn voorbij! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sharon Swenne - WaarBenJij.nu

De 2 maanden zijn voorbij!

Door: Sharon Swenne

Blijf op de hoogte en volg Sharon

22 November 2016 | Curaçao, Willemstad

Daar was ik weer!
Vandaag is het 22 november 2016, wat betekend dat er alweer 2 maanden voorbij zijn! Wat gaat de tijd snel, en wat heb ik het naar mijn zin hier. Nog 3 weekjes stage en 1 week vakantie, en dan ben ik alweer onderweg naar huis!

Sinds 2 weken zijn er allemaal nieuwe huisgenootjes, waar ik het erg goed mee kan vinden. Afgelopen 2 weken heb ik al veel leuke dingen met hen kunnen doen. Hopelijk gebeurt dit mijn laatste maand ook!

Helaas is het de afgelopen dagen geen mooi weer. Het regent veel, maar het is wel heel warm. Omdat het zo regent, kan ik dus niet naar het strand. Ik ben mijn bruine kleurtje alweer bijna kwijt....

22 november betekend ook dat papa en mama vandaag komen! De dag waar ik 2 maanden op heb moeten wachten, is vandaag dan eindelijk aangebroken. Vanavond om 17:30 uur, Curaçaose tijd, kan ik ze eindelijk weer zien en een dikke knuffel geven. Ik zit met smart te wachten tot ik kan gaan.

Tot snel!

Kus Sharon

• 22 November 2016 - 22:23

Bonny Lourens:

Lieve Sharon. Wat weer een gezellig stukje. Fijn dat je het naar je zin hebt nu. Jammer dat je al zo gauw naar huis moet he? Geniet samen met pap en mam. Ik ben best een beetje jaloers en ben vanmorgen stiekem meegereisd. Nog even dan kan ik jou ook weer een knuf geven. Voor nu een dikke en een lutje. Groetjes je oude oma